Sicondu u muvimentu di taglio è i bisogni specifichi di trasfurmazioni, a struttura di a planer hè più simplice di quella di u tornu è a fresa, u prezzu hè più bassu, è l'ajustamentu è u funziunamentu sò più faciuli. L'attrezzatura di piallatrice à un tagliu utilizatu hè basicamente u stessu cum'è l'utillita di tornu, cù una forma simplice, è hè più còmuda di fabricà, affila è installà. U muvimentu principale di a planing hè u muvimentu lineale alternativu, chì hè affettatu da a forza inerziale quandu si va in a direzzione inversa. Inoltre, ci hè un impattu quandu l'utillita taglia è fora, chì limita l'aumentu di a velocità di taglio. A lunghezza di u tagliente attuale di una pialla à un tagliu hè limitata. Una superficia spessu deve esse processata attraversu parechje colpi, è u tempu di prucessu di basa hè longu. Nisun cutting hè realizatu quandu u planer torna à u colpu, è u prucessu hè discontinuu, chì aumenta u tempu ausiliariu.
Per quessa, a planing hè menu produtiva chè a fresatura. In ogni casu, per a trasfurmazioni di superfici strette è longu (cum'è guide, grooves longhi, etc.), è quandu si tratta parechji pezzi o arnesi multipli nantu à una planer gantry, a produtividade di planing pò esse più altu ch'è quella di fresatura. A precisione di planing pò ghjunghje à IT9 ~ IT8, è u valore Ra di rugosità di a superficia hè 3.2μm ~ 1.6μm. Quandu si usa una pialla fine larga larga, vale à dì, utilizendu una pialla fine larga larga nantu à una pialla a gantry per caccià una strata estremamente fina di metallu da a superficia di a parte à una velocità di taglio assai bassa, una grande velocità di alimentazione è un picculu tagliu. prufundità. A forza hè chjuca, u calore di taglio hè chjucu, è a deformazione hè chjuca. Dunque, a rugosità di a superficia Ra valore di a parte pò ghjunghje à 1,6 μm ~ 0,4 μm, è a dritta pò ghjunghje à 0,02 mm / m. A planing Wide-blade pò rimpiazzà u scraping, chì hè un metudu avanzatu è efficace di finisce superfici piane.
prucedure di u funziunamentu
1. Implementa seriamente e disposizioni pertinenti di e "Procedure Operative Generali per l'Utensili di Macchine di Taglio di Metalli". 2. Implementa seriamente e seguenti disposizioni supplementari
3. Fate i seguenti cun cura prima di travaglià:
1. Verificate chì a cuperta di ratchet di l'alimentazione deve esse stallata currettamente è strettu fermamente per impediscenu di alluntanassi durante l'alimentazione.
2. Prima di a prova di corsa asciutta, u ram deve esse giratu da a manu per spustà u ram avanti è avanti. Dopu avè cunfirmatu chì a cundizione hè bona, pò esse operata manualmente.
4. Fate u vostru travagliu in cuscenza:
1. Quandu l'elevazione di u fasciu, u vitu di serratura deve esse allughjatu prima, è u vitu deve esse strettu durante u travagliu.
2. Ùn hè micca permessu di aghjustà a corsa di ram mentre a macchina hè in esecuzione. Quandu aghjustate a corsa di ram, ùn aduprate micca tapping per alluntanà o stringhje a maniglia di regulazione.
3. U colpu di ram ùn deve micca più di u intervallu specificatu. Ùn guidate micca à alta velocità quandu utilizate una corsa più longa.
4. Quandu a tavola di travagliu hè motorizzata o scuzzulata da a manu, l'attenzione deve esse pagata à u limitu di u colpu di a vite per impedisce chì a vite è a noce si staccanu o impacte è dannu a machina strumentu.
5. Quandu si carica è scaricate u vise, manighjate cù cura per evità di dannà u bancu di travagliu.
Tempu di post: May-01-2024